Detta Väder

Väder gudarna måste ha fått fnatt!! Antigen är de så varmt så man håller på att dö eller så regnar de så man tror att allt man äger ska regna bort! Finns det ingen hejd på de här vädret?

Igår så jobbade jag, min första öppning på nästan 1 å ett halft år! Jag var lite nervös men de gick bra, de var bara att tänka baklänges så gick allt bra! Höll på att smälta bort när jag öppnade macken. Ac:n hade varit avstägd hela natten så de var ju bara 32 grader inne, fick ställa mig i kyl rummet omvartannat för att inte smälta bort!
Idag så ska Nomie vara på dagis, 9-15 då ska jag passa på att stor städa när jag ändå är hemma ensam och kan få göra de ifred, annars är det standard att jag plockar undan å Nomie drar fram.
Nä dags att göra lite frukost och sedan bege oss till dagis.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0