Dag 2 på Dagis

Inskolnings dag 2
Gick även den super bra, Nomie fick en gå vagn så hon kunde gå själv ute och som hon gick, hon drog i väg och sket totalt i vart jag var men de är bara bra tycker jag, hon är självständig min lilla donna! Vi gungade och åt lunch på dagis och Nomie stor trivdes! De värmer i mamma hjärtat! Jag har fått hälsa på fler fröknar och fått prata lite med dom och de är super gulliga allihop!!
Nomie somnade efter 5 m i bilen då vi lämnade dagis, hon var helt slut.

Efter dagis for vi och tog en Glass på Luddes med Anki när glass nerven var stillad så for vi hem till mig och fyllde på nomies pool hon fick av morfar i födelsedags present och jag kan bara säga att hon tyckte de var så skönt att sitta i vattnet å svalka sig efter en varm dag på dagis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0