Natten

Haha ja natten var det jag, Jag fick nån ide igår att Nomie skulle flytta ut i från vårt rum igår så jag satte igång å fixa till de, Andreas var anti till ideen men inte jag.
De kommer att gå så bra !
Men jag kommer ju aldrig att vakna..
Men de är lungt jag vaknar, de är inga problem.
06,30 vaknade jag i morse av att andreas gick in i sov rummet. Då har han varit vaken till och från med Nomie i natt, hehe jag som så stort skulle vakna men de gjorde jag inte.. Men de ska tilläggas att Andreas sov på soffan så de var ju bra att han vaknade =P Men jag har sovit så skönt inatt!!
Inatt får nog jag sova på soffan =P För jag tänker inte ge upp.. Nån natt till kan vi prova.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0