1 to go

Så nu är 2 pass av 3 den här helgen avklarade.
De är en konstig känsla de här med att Jobba, Vissa dagar vill jag bara vara hemma och sova och andra dagar så vill jag inget annat än att jobba.
Jag tycker om mitt jobb, jag tycker om den sociala biten väldigt mycket. Men vissa dagar vill man bara spy på vissa kunder då de spyr galla över mig bara för att de har en skit dag men de är bara att skaka av sig de å stå där och hålla masken å inte käfta tillbaka.
Men oftast så är kunderna väldigt gulliga och trevliga och de gillar jag! Helst en halv full kvinna som kom in idag hon lyste upp min kväll iaf! Mäniskor som bjuder på sig själv är toppen! Så de är oftas roligt att jobba som Statoil biträde =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0