Regn och Rusk

Inge vidare fint väder idag, Så vi stannar inne och har mys dag ist jag å Nomie och kompis så klart, Ska tända lite doft ljus, göra te och slå på en film. Måste ladda batterierna då de står Jobb på schemat ikväll.
Igår så var jag å anki upp till Li och fikade, snacka lite skit och "hjälpte" Li å rensa ur förådet. (jag å anki stod för pratandet och Li för rensning och prat) På kvälle åkte jag, andreas och nomie till anki och anton för en liten kaffe stund sådär på kvälls kvisten. Mycket trevligt! Anki är en sådan lättsam person att umgås med och jag gillar lättsamma personer och vi har samma typ av humor oxå..
Hur var de nu Anki? kurrr kurr Whaaa whaaa??!! =p
Postat av: Anki

Go du är gumman!<3

Haha ja! Jag tror jag dööör av skratt!;)

2011-04-07 @ 17:39:30
URL: http://angelicaankinaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0