BigB

Haha BigB is the shit!! Fan jag skrattar så jag låter som en gris!! Haha seriöst de här måste vara de roligaste programet i historien!!
Idag har jag iaf Jobbat 16-24 de är därför jag är vaken nu, jag är fan omöjlig jag kan inte bara gå och lägga mig och somna.. Ligger alltid och vrider och vänder mig i nån timma!
Just ja! Nomie har fått sin första Tand idag! Eller fått och fått tandköttet har spruckit upp och man känner en liten tand där! Så nu är hon inte tandlös längre utan bara nästan tandlös! =)
Fan de händer nya saker hela tiden nu med lilskruttan!! Jag hinner inte med! Jag måste nog införskaffa mig en video kamera! Haha tänk om jag blir en såndär Jobbig morsa som ska visa film på Nomie på hennes födelsedagar och alla andra högtider. Men hon är ju min ögonsten och vackraste ungen i världen så vem kan klandra mig att jag vill visa upp de finaste jag har här i livet? =)
Postat av: Anonym

Stor tjejen, sa ju att det inte var långt kvar!!!



klart man ska dokumentera barnen när dom är små, för man har ju dom bara små en gång och man glömmer fort!!



kram kram

2011-04-01 @ 08:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0