Tisdag

Ja vart ska jag börja? Det har hänt mycket i helgen.

Fredagen Började med att förbereda för dopet, Mamma, Daniel och Philip kom upp.
Lördagen dekorerades smörgåstårtan och det sista fixades inför dopet. Väl på dopet när vi står där i sakrestian så inser jag att jag glömt kameran.. Skit oxå. Men nu är de över Ingen av oss svimmade där framme, var mest orolig över en viss person =P Efter dopet blev det fika i granlo kyrka. Nomie fick jätte fina presenter! Tack alla! De var jätte fina.
Söndagen tog vi det bara lugnt, vi åkte och röstade och sedan kom gud mor sofia en sväng =) Vi for även och grattade acke som hade fyllt 20, han hade inflammation i örsnibben, den var typ 4 ggr större än hans andra, de såg ganska roligt ut, hoppas det blir bättre.
Måndagen så stod de babysim på schemat, de är synd att den är precis när nomie har sin eftermiddagslur så hon är nästan alltid lite grinig men jag tror iaf hon tycker de är roligt, men jag kommer nog inte att gå fortsättnings kursen, vi får åka och bada ändå när det passar oss. Innan så for vi till telia och lämnade in min telefon, kul att lämna in en mobil som är ca 2-3 månader gammal.. Den borde hålla längre!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0