mörkt

Det är det ända jag känner nu, det är så mörkt. Jag vill bara gråta och sätta mig i ett hörn och inte finnas för ett ögonblick. Det vrider sig invändigt i mig och jag kan inte beskriva den smärta som jag bär på. Men jag vet varför jag känner så här just nu. det blir så här när det närmar sig den 25 sep. Många tankar som far om kring i min hjärna då. Hur skulle hon se ut? Hur skulle hon vara? Hur skulle hon lukta? Det finns så mycket saker som jag önskar att jag fått delat med Henne. Det har gått 4 år nu sedan en stor del av mig lämnade jordelivet men smärtan försvinner inte. Det går ganska långt imellan som man känner sig riktigt nere men saknaden finns alltid där!

Kära Syster jag önskar att jag skulle få krama dig en sista gång, att få säga till dig att jag älskar dig så så mycket. Jag saknar dig så otroligt mycket! Och jag önskar att du var här!
Postat av: Linda

=(

2010-09-23 @ 22:36:29
URL: http://linduzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0