4 Månader

24 september är nu här och det innebär att vår underbara dotter blir fyra månader! Det känns ju precis som om hon kom igår! Nu får vi börja smaka på lite saker men vi har redan tjuv startat med lite morots puré =) Vet inte om de var nån hitt men hon värkar inte tycka det var äckligt iaf =) Vi ska prova det igen idag har jag tänkt =) Får se om de går bättre idag då hon har testat det innan. Men jag tror inte hon fattar riktigt att hon ska öppna munnen när skeden kommer =P Haha men de löser vi på nå vis =)

Älskade lilla hjärtegryn! Min kärlek till dig är så stor så stor!



och vad jag älskar min älskade sambo! Andreas gör mig hel, jag har träffat mannen i mitt liv! Jag tror jag har förstått det nu! Han är bland det bästa som har hänt mig och jag är så glad att det blev som det blev! För nu sitter vi här med ett litet barn tillsammans och det känns bara så rätt!! Andreas jag älskar dig och min kärlek till dig känns oändlig!  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0