Torsdag

Idag är de snabba puckar som gäller! ;)
11.00 - Birsta med Linda och Elma =)
13.00 - Bad på alnö med Malin å Jenna
Sen blir det till att åka hem och sköta hemmet. Tvätta, Hänga tvätt, Vika tvätt, Städa, Damsuga and so it goes!
Så idag så har jag lite att stå i men det är bara roligt för då blir det tisdag snabbare och då ska jag Jobba! Det är härligt att ha nått att se fram emot!
Jag har fått inflammation i mitt lillfinger, jag har bitit bort nagelbandet så nu har det blivit infekterat.. Jag MÅSTE sluta att bita på naglarna! Så nu är lillfingret rött och svullet och jag vet ju att de är var där i så jag kunde ju inte låta bli att ta en nål och göra ett hål och trycka ut varet. Tror inte riktigt att de är så man ska göra om man vill att det ska läka men spänningen i fingret släppte ju iaf =)
Ha det bäst! och ta hand om varandra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0