Tisdag

Fem favoritprogram

Greys Anatomy, D.H, Kungarna av tylösand, NCIS, CSI.

Fem saker som jag gjorde igår

Städade, Badade med nomie, Gjorde tacopaj, bytte blöjor, Gosade med världens bästa Nomie!

Fem saker som jag ser fram mot

Helgen (ska åka till mamma), 25 oktober (jobba mitt första pass på ca:6mån), Ullared i april, Min födelsedag (har redan börjat fila på önskelistan ;), den dan Andreas växer upp!.

Fem favoritrestauranger

Bite Line, Blå huset, restaurang de la mamma, Gran kottens jul bord, Stekhuset.

Fem saker på min önskelista

ett nytt badrum, en ny jacka, en hushållerska, en extra hjärna (kommer inte ihåg allt som ska göras), en rottis (om typ 5 år!)

Fem saker som gör mig irriterad

Andreas (när han inte gör som jag vill), Magnus (För att han dräller saker över allt!), Kompis (För han är jobbig), Mig själv (för att jag blir irriterad över små saker), Att världen är orättvis.

Fem saker som gör mig glad

Nomie så klart! Andreas när han gör som jag vill ;) , Shoppa, Umgås med mina vänner, Gå en promenad (med sällskap!)

 

Har lite tråkigt nu när alla i huset gått och lagt sig, tråk månsar!

Postat av: Anonym

Greys anatomy är bra, men längesen jag såg det nu. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 20:47:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0