Vilken Helg!!

Helgen har varit full späckad med mycket roligt å en STOR överraskning!

Fredag: Hjälpte Linda med dukningen inför "Dopet", Gick super bra då det går mycket fortare när man är två.
Lördag: Dop stod på schemat! Vi Gjorde oss i ordning och åkte upp till Kovland för lilla Elmas dop. Vi kommer in i Kyrkan och Svenne å LInda står där precis som vanligt håller på att göra i ordning lilla Elma. Alla går och sätter sig i bänkarna och Prästen förklarar för oss att Svenne å Linda kommer snart då de håller på att ge lilla Elma lite mat i lugn och ro. Ja ja tänkte jag bara de är klart ungen måste äta i fred! sitter å leker med Nomie som jag har i knät och de börjar att spela på Orgeln, tänkte inte mer på de. Folk ställde sig upp och jag kopplade inte förns jag vänder mig om och ser Linda i en jätte fin Bröllops klänning! Vänder mig nästan hysteriskt till Pajen å Carro och Frågar om de visste om det här! Men de stod och gapa lika mycket som alla andra. Så det visade sig att ingen visste om de här!
Under vigseln spelade en Låt och då satt jag å Böla jag kunde inte hålla tårarna tillbaka det var så himla fint!!!
http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA Här är låten.♥
Jag är så glad för Linda och Svennes skull! Efter vigsen så blev det ju Dop oxå det som alla trodde vi skulle gå på endast! Det blev fika! Nu kortar jag av de här för annars blir det så långt! Blev till att planera om dagen lite grann, Andreas å Pajen tog Nomie och jag å Carro åkte till Birsta för att köpa en Bröllops Present. Hem fixa lite, Lämna Nomie till Farmor och Farfar och sedan bar det av till Bröllops Festen! =)
De Lyckliga Brudparet!
Den fina Tårtan!
Provsmakning av tårtan!
Dop Barnet! Söta lilla Elma!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0