Bilbarnstol

Sitter å filurar lite på en ny bilbarnstol då Nomie snart har vuxit ur hennes, Sitter å kollar på lite priser m.m. Funderade på om vi kanske skulle hyra en stol hos IF men när jag räknade ut hur mkt det skulle kosta per år så blev jag inte ett dugg imponerad. En bil barnstol från IF 9mån-4år Skulle kosta per år 2388:- Och skulle vi köpa den stol jag har kollat ut går den på ca 2500:- och då får jag behålla den hur länge jag vill och kan sedan sälja den om jag vill. Så jag ska prata lite om det med A imorgon å se vad han säger, jag är helt inne på att köpa en egen stol.
Visst de fanns ju andra alternativ oxå men de känns ju sådär att betala en bilbarnstol per månad då betalar jag hellre den på engång så slipper man bry sig sen..
Här är bilbarnstolen jag är sugen på!
Postat av: Anonym

Den där bilstolen har vi till våran son och den är kanon bra, han sitter perfekt i den och bruka somna i bilen och han sitter kanon bra i den =)

Billig och bra =)

2010-11-22 @ 08:09:55
Postat av: Linda

Skulle rekomendera en maxi cosi. super bra och ställ bara i sitt till halv liggläge.

smidig och lätt att montera och hålla på med.



kram kram

2010-11-22 @ 11:55:28
URL: http://linduzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0