älskade unge!

Nu har jag lugnat ner nerverna efter förra inlägget =P De är så sjukt vad man förändras under en viss tid, förut var jag alltid/ för det mesta en mycket glad Stefanie. Men nu enligt iaf A så är jag bara Sur! hmm jag känner mig inte sur ser jag sur ut?? Kommer jag bli en sån där sur kärring!?? Jag kanske har för mycket att tänka på? Jag kanske ska försöka ta dagen som den kommer ist..
Inatt har Nomie varit grinig, hon har vaknat å gråtit i 1 min sedan har hon somnat om, hon har vaknat så 4-5 gånger i natt! Å det värsta är när man inte vet vad det är hon gråter över! Känner mig så maktlös när hon inte kan berätta för mamma när något är fel!
Ett tidigt nyårs löfte: Jag ska bli gladare å tänka mer positivt!
Mamma älskar dig Nomie!
Postat av: Linda

känner igen det där.

Men du ska se att när allt lugnat sig, du har fått ladda STEFANIE batterierna så blir man mycket gladare.

Även fast man ÄLSKAR att vara mamma så kan det vara lite utpumpande och man blir trött..Man behöver få ladda om batterierna.



kram kram

2010-11-08 @ 15:32:26
URL: http://linduzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0