Stor och otymplig

Ja det är så jag känner mig, Stor, otymplig och osmidig. Jag är inte den som vill klaga och jag Älskar det lilla växande barnet som jag bär på. Men att Bära på en Bebis är tungt! Det är ingen lek det här med att vara Gravid iaf! Jag har fått ett helt annat perspektiv på att vara gravid.
Trodde att det var som en dans på söta rosa moln. Men riktigt så är inte fallt. Man kan knappt sova för man ska springa på toa stup i ett. Man kan inte sova för man kan inte hitta någon bra sov ställning. Man blir trött för minsta lilla och måste ta ett depå stopp då och då.
Och bebisen börjar bli stark, ojj ojj vilka sparkar den kan kicka av där inne. Ibland gör det helvetiskt ont! Men jag är glad att bebisen har ben som den kan sparka med iaf =)

Men det är tur att det kommer ge oss något som vi kommer älska över allt annat! En liten BEBIS det är helt otroligt, helt underbart! Jag längtar så otroligt mkt tills vi får träffa våran lilla bebis, nu är det inte långt kvar. Bara "3" veckor men det lär ju bli iaf 1 vecka till skulle jag tippa på =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0