Slut på helgen

Ja nu äre slut på helgen, fast för mig är ju varje dag helg..

I fredags så kom Linda och Svenne med barn hem till oss. Med sig hade de pizza, det var super gott och mkt trevlig kväll. Lyckades hitta lite pennor och papper till barna så de sysselsatte sig själv för det mesta =) Nova gillade iaf min röda tuchpenna =) Hon lyckades måla både på diskbänken och köpksbordet men det är ju saker man får räkna med =) Det gick iaf bort med vatten.

I lördags så gjorde jag inte så mkt på dan då jag hade stor städat hemma i fredags. På kvällen så bar det av hem till Andreas mamma och pappa för att äta lite glass med banan å grädde å självklart chokladsås =) Jag älskar go saker men snart äre slut med det. När den här lilla bebisen har kommit ut äre promenader och FRUKT som gäller! Efter det så bar det av till timrå för att kolla på alla bilar. Mkt bilar och mkt folk! Några kändisar. Jag å Marie-Sofi stod och kollade på en massa människor, vissa har lite rolig stil enligt mig =P Men tur att inte alla är lika det skulle ju va tråkigt! =)  

Åsa-Nisse jag längtar så efter att få träffa dig! Vill bara att värkarna ska börja så vi får träffas! Men det lär nog dröja ett tag till men så länge du är frisk och allt går bra så spelar det nästan ingen roll när du kommer, bara du kommer! <3<3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0