Skärtorsdag

Ja jag har kallat den här dagen skärtorsdag hela dagen så det är ju lika bra att forsätta med det =P HAHA Idag så har jag varit och fikat med Linda och lilla Saga på birsta. Super trevligt! Köpte två söta bodysar till lillen ( jag kunde inte motstå dom )

Sedan begav jag mig till ett gaska proppat ica maxi. Fixade så jag kunde andvände den där självscaningen ( vuxen poäng till mig! ) Handlade lite mat och mitt första paket med blöjor! Hel konstigt att köpa blöjor till en bebis som inte har kommit än men jag lär ju inte vara sugen på att fara å handla sånt när den väl har kommit så äh va tusan lika bra att börja bunkra =P

Imorgon ska vi hämta spjälsängen hemma hos pappa så på fredag natt har jag kommit överens med bebisen att den ska komma, undra om den håller sin del av avtalet?? =P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0