lång dag

Ja det känns som att det kommer bli en lång dag eller det som är kvar utav den iaf.. idag så har jag hjälp magnus att få iordning här uppe på övervåningen då han kommer att bo hemma hoss oss ett tag. det var faktiskt skönt att få tänka på något annat än att bara gå å längta efter bebisen..

La mig ner och skulle vila nu och jajjamen så värkar min kropp känna det och förvärkarna började igen.. känns ibland som att man har världens mens värk!! och jag brukar ha väldigt mkt av de ivanliga fall så det här går bra..
Mamma sa att jag skulle märka när det satte igång på riktigt, hon sa att när jag måste börja tänka på hur man andas så är det troligen på g å så ont har jag ju inte.. är så glad att jag har min mamma!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0