ingen sömn

Inatt så har jag varit vaken inte till och från, utan hela natten.. det brukar jag aldrig vara men inatt så var jag vaken. Såg på tv, kollade på datorn, gick runt här hemma.. Va tusan gör man när man inte kan sova?? Gick iaf och la mig där vid halv 6 - 6. lyckades iaf då att somna men det var väldigt svårt.  Sedan vaknade jag där vid tio över nio. så ca 3 och en halv timmes sömn är vad jag har fått "inatt"..

idag så ska jag bara fixa lite här hemma, tvätta lite och göra husliga saker.. och jag ska VILA Känner att kroppen är helt slut. Ska se på film och ta det lungt.. Har börjat känna ett "tryck" neråt i magen oftast på kvällrna men ibland på dagen oxå och de ser jag som ett tecken på att jag måste ta det lungt.. Ska ta upp det med BM imorgon när jag ska dit och fråga vad det är..

 
Jag längtar efter dig mitt lilla kärleksgryn <3<3<3

Postat av: ronja

men grattis :)

2010-05-04 @ 14:00:27
URL: http://rsoederberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0