En dag i soffan, igen

Ja jag mår lite bättre idag men känner mig inte alls helt kry.. Så det blir en till dag som skall spenderas på soffan.

Men jag börjar bli lite små stressad över vissa saker, för jag har gått in i v 38 nu och det börjar värkligen närma sig BF nu!! HELT SJUK och så underbart och så skräck injagande för jag har ingen aning om vad som väntar! Vi har en massa saker som måste fixas! Skötbord, Spjälsäng, tvätta upp bebis kläderna, packa BB väskan m.m. För det känns som om bebisen kan komma när som helst!!!

Andreas kom på ett nytt tjej namn igår! Nomy, jag tyckte att det var jätte fint! Så vi får vell se om det kommer ut en liten Moa eller Nomy. Men jag tror på att det kommer ut en liten Milton =) Det var så roligt för i början av min grav så sa alla och då i princip ALLA sa att jag väntade en Liten tjej men jag har sagt att det är en liten kille från start och nu när det är några veckor kvar så har typ alla ändrat sig och säger att jag har en typisk kill mage! För att den står rakt ut.. Jag är så nyfiken!!! =) Jag ska bara fixa de sista sakerna sen så får du gärna komma ut du lilla som gömmer dig där inne!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0