Besikting av RSO:n

Dommedagen var då kommen! HAHA Var och besiktade min kära Audi nu på morgonen.. Det gick vell sådär kan man vell lätt säga! 4:a 2:or blev det, HÄRLIGT! ;) Men det var fel som jag redan visste om så det gör inte så mkt lite fjantigt att det mesta är små fel.

1. Skyltlykta, ur funktion ( visste att ena lampan inte fungerade men nu var tydligen båda trasig )
2. Avgassystem, läckage ( kan jag tacka min kära sambo för som skulle tävla med magnus förra sommaren så han körde så att avgassytemet rasade och gjorde en sådan fin lagning )
3. Positionslykta, bak höger, ur funktion ( Måste byta hela konsollen för den har rostat sönder )
4. Stopplykta, båda sidor, ur funktion ( måste vara glapp för när han körde ut bilen när han skulle provköra så fungerade de, konstigt )

Men det är bara baggateller och inget att gråta över =P Ska bara fixa det till den 14 juni men det ska jag vell kunna fixa.. Det är bara avgassystemet som kan måste ha lite hjälp med =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0