- Kvällen

Har precis kommit hem ifrån en massa fika hos Sofia och Anders. Mkt Gott med fika tycker både jag å magen! =)

Idag så var jag hos BM och det gick jätte bra, hjärtat lät jätte fint och jag frågade om hon på ett ungefär kunde uppskatta storleken på Bebben men det var svårt att säga sa hon men hon sa att hon trodde inte att vi skulle få någon 49-50 centimeters bebis..
Alltså en lång bebis! Det innebär att får vi en tjej så får vi en fotomodell och får vi en kille så får vi en lång stilig kille med breda axlar! ( om han ärver de av pappa så klart, vilket jag tror! ) Konstigt de känns att skriva Pappa om andreas!

Fick ett samtal av min kära pappa nu ikväll, De hade kommit till Barcelona nu! Han hade kört i 15 timmar (135 mil) Idag.. Och nu så hade han druckit en öl för att han ska lyckas sova ikväll! Han skyllde på att José snarkar så mkt! HAHA skulle tro de va.. Är säkert bara för att han tycker det är så gott! Men imorgon skulle de iaf bara åka 60 mil sedan är de framme och hans semester kan börja! Är grymt avundsjuk på pappa! Vill oxå va i spanien!

Nä nu ska jag se på tv och slappa lite innan vi ska gå och sova!

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0