Vecka 28

Vecka 28: Den här veckan väger bebisen drygt ett kilo och är ca 38 cm lång från topp till tå. Ungefär vid den här tiden kan bebisen öppna ögonen och vrida på huvudet och en stark ljudkälla lyser på utsidan. Underhudsfettet bildas och fingernaglarna växer.

Tiden går så grymt fort! Känns som om det var bara en månadsen som jag +ade och det känns som om jag precis passerade vecka 12 när risken för missfall skulle minska.. Men det känns oxå som att jag har varit Gravid i en evighet och jag börjar trivas med min lilla kula på magen och vill gärna behålla den ett tag till =) men Jag längtar tills Lilla Åsa-Nisse kommer ut till den här världen oxå så vi får mysa med våran bebis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0