Torsdag ~

Jag hatar när man inte har planerat in något under en dag, Jag hatar att inte veta vad jag ska hitta på.. Jag är så himla rastlös.. Skulle kunna bara sätta mig i bilen och bara åka, det spelar ingen roll vart bara jag får göra något.. Är väldigt väldigt rastlös.. Så vi får vell se vad den här dagen har att bjuda på, är det någon fler som har tråkigt så är det bara att skicka ett sms =)
Det som gör mig ännu mer depprimerad är att det har snöat i natt, det tycker jag inte om.. Jag vill Ha vår!!

Kom precis på vad jag kan göra.. Jag kan ringa lilla tuva å fråga vad hon gör =) Hon Har ju varit så snäll att hon tagit med sig banan kartonger åt mig från hennes jobb! och det behövs.. Det är ju bara 2 veckor kvar tills vi Flyttar in i vårat Hus!! Jag LÄNGTAR jätte mkt dit! Jag vill börja inreda och göra allt i ordning innan bebben ska komma! Kan man dö av Längtan??? =)

Åsa-Nisse & Andreas <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0