Soligt + Blåsigt

GLASS, ja idagens fina väder så for jag å Malin på birsta å åt varsin kulglass. Det var super gott!! Vi gick ut å ställde oss i "grytan" å njöt av solen. Det var mkt härligt! Det blev pizza idag till middag, Jag orkade inte att laga nån mat så det blev en pizza =) Mums. Tommy å Emma var här en sväng förut oxå å drack lite kaffe och de hade med sig jätte goda Bullar!

Imorgon så ska jag åka å handla lite mat hade jag tänkt, får vell se om bilen har frysit igen då jag tvättat den idag, det var väl behövligt för det var ett tjockt lager med salt på den... Man måste ju byta ut skiten ibland. I helgen blir det jobb för min del, 8-16 på lördag å 16-19 på söndag. Lite onödigt med ett sådant pass men man får ju lite pengar iaf ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0