Fredag

Idag: Birsta och lite shopping fick bli min syssel sättning idag. Köpte ett linne åt mig själv och Två super söta Pjamaser (ursäkta stavningen) till Lilla Åsa-Nisse =) Den ena var med Bebis tiger på i från Nalle Puh och den andra var det Tiger ränder på så lilla bebisen ser ut som tiger i den =) hihi de var så söta så jag kunde inte mot stå! Fikade med Sofia och Sara på Charm oxå, det var super gott! 

Nyligen: Har varit Hemma hoss Sofia och Anders nu och sett på Wallander- Vålnaden, Det var en helt okej film tycker jag. Pajen och Carro var oxå där så det var super trevligt =) Fick Vara Sofias Hår pillare på slutet och jag lyckades ÄNTLIGEN få till fiskbens flätan på henne, visst blev den lite sne men va tusan de blev ju en fisk fläta iaf! 

A <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0