BM

Kl 10 ska jag infinna mig hoss Barnmorskan i granlo, Vi ska ta lite mer prover så jag hoppas hon inte behöver tömma mig totalt på Blod.. Sist hon tog några rör med Blod så blev jag väldigt yr. Jag vet inte vad som hände.. För sånt där har aldrig rört mig i ryggen. När jag var liten så tyckte jag inte om sprutor och nålar men det växte bort. Men man kanske blir känsligare när man är med barn?? =)

Inatt
hade jag en väldigt konstig drömm.. Jag drömde att jag födde en Tjej.. Som hade Mörkt hår och Bruna ögon.. Varken jag eller andreas Är särskillt Mörkhåriga och vi har inte Bruna ögon så vart kommer det ifrån kan man undra, Brevbäraren kanske?? =P

Kram på er alla <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0