17/3 - 2010

Idag har dagen spenderats en sväng hoss malin efter att jag varit hoss Barnmorskan.. Det gick jätte bra och värdena har gått upp och det är ju super bra. Åsa-Nisse Blev lite stressad när de hade varit å klämt å tryckt på magen hjärtljudet gick upp på över 170 men det var bara bra enligt Bm då de är lite krut i bebben inne i magen =)

Vi var och hämta Andreas skoter som stått parkerad hemma hoss Sofia och Anders sen i helgen då de varit ute och åkt. Blev lite fika och surr där då pajen och emma oxå var på besök i Klingsta =) Sofia fick nån Idé att hon skulle rita på min mage.. Så hon ritade en gubbe. Precis när hon skulle böja rita så sparkade lllen till så det syntes på magen.. De var väldigt roligt då Åsa-Nisse varit väldigt blyg så fort sofia varit i närheten =P Men nu så visade den sig lite iaf =) Go bäsen min <3 Mamma Älskar dig!!

Det känns så konstigt att kalla sig själv Mamma men det är ju det jag kommer att bli om ca 10 veckor.. De känns jätte konstigt Men helt underbart!!! Längtar så efter våran lilla Knodd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0