Världen har stannat!!

Min värld har stannat upp! Vad gör jag på dagarna? Ingenting. Jag har ingen lust att göra någonting igentligen. Hemmet för faller känns det som. Jag har ingen lust att Städa eller diska. Jag har ingen lust att gå och små plocka som jag nästan ständigt gjorde förut! Jag vill bara ligga på soffan och mysa med nomie och det är det enda jag gör nu för tiden. Vi ligger mest på soffan och myser och gör inte mkt mer.. Men det är så MYSIGT! så jag vill inte sluta. Jag vill mysa! Får jag mysa?! JA! Jag tänker värkligen unna mig det här myset! och det andra är inte viktigt längre! Jag skiter i om det ser ut som Hej kom och Hjälp mig här hemma när det kommer folk. Det skiter jag i för jag ska mysa mysa mysa mysa!
Hoppas att alla förlåter mig för att jag är lat nu för tiden men jag har inte orken som jag hade förut. Konstigt då jag har världens snällaste dotter som för det mesta bara äter och sover och så klart skiter =) Men det är mitt liv just nu det är det ända viktiga att hon får den mat hon ska och att hon växer som hon ska och att hon mår bra!! Hon är mitt LIV! Ingetannat har någon betydelse längre förutom Min Lilla Familj! Det viktigaste är att Jag, Andreas och lilla Nomie mår bra! och självklart Kompis!  

Postat av: Mormor

Jag tycker att Du SKA mysa och glädjas åt Nomie och Din familj. Du SKA vila och ha det bra. Tycker nån att det är stökigt, får väl dom städa.

Vad är väl Vasalopp, Stockholms maraton med mera jämfört med en förlossning? Peanuts.

Puss och kram till er alla.

2010-06-11 @ 16:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0