Torsdag

Jag är hel snurrig äre torsdag idag?? Har onsdag.. Men det blir vell så när man är ledig hela dagarna alla dagar =) Men jag längtar faktiskt lite till min kära mack oxå! Saknar alla trevliga arbetskamrater! och alla de lustiga/knäppa/trevliga till och med de sura kunderna! Men vill vara hemma med min älskade skrutta ett tag till!

Nu sitter vi här å väntar på att andreas ska komma hem, jag sitter å skriver en inköpslista tills imorgon då jag ska stor handla mat och nomie sitter i babysitern i sin söta I <3 DAD body och hon ska snart ha lite käk sedan tror jag att vi byter kökssoffan mot sängen och väntar på herrn där ist om han inte har kommit hem innan =)

(imorgon så ska jag försöka ta mig i kragen å lägga  upp lite bilder, vill ju visa i bild vad jag gör under dagarna)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0