Fredag 9 Juli

Sitter nu hemma efter en dag på staden, var och kollade på strong man tävlingarna nere på GF. Jävlar va tungt de lyfter! Riktiga berg till karlar kan man lätt säga!! Men de är tufft tycker jag. Men ajj ajj vad jag brände mig! Men är man dum och inte tar på sig solskyddsfaktor så är man..

Igår så tog jag med mig nomie och kompis på en promenad hem ifrån oss till andreas mamma och pappa. Skulle tippa på att de är ca 5 km och det tog mig en timma och tio minuter att gå! Men jag fick sådana jäkla skav sår av mina skor så jag fick gå ca 3 km utan skor och då var det de mesta på grus väg så jag kunde inte precis hålla samma tempo som jag hade ifrån början. Men jag kom ju fram iaf!

Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer. Men något roligt hoppas jag men jag skulle nöja mig med att bara vara hemma och mysa oxå! Men de är ju så fint väder så någe roligt borde man ju kunna hitta på =)

Nomie mamma älskar dig <3<3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0