sitter å filurar

Ja här sitter jag och gör ... typ ingenting! Ska snart gå å försöka sova, ska hitta på en massa saker i morgon med mami =) så då behöver jag ju lite sömn men man ska ju vara trött först så man kan somna och det har jag ju lite svårt med nu förtiden! tror det är lilla filur i magen som spökar! men det får vell gå en då =) <3

Min älskade lilla Kompis! <3
Matte saknar dig ditt lilla yrväder!


1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
-  mamma
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- googlade
4. Vad hände dig 1993?
- vet inte, jag fyllde 4 år
6. Tre ord varför du sist spydde?
- Sladdande-bil andreas gravid
7. Vilken färg är din hårborste?
- svart
8. Vad köpte du sist?
- godis
9. Vad fick du senast i present?
- En spark
10. Vilken färg är din dörr?
-  vilken av dom?
11. Var förvarar du dina pengar?
- på banken
12. Hur var vädret igår?
- snöigt och töigt
13. Vart kramades du sist?
- hemma hos mamma
14. Vad ser du fram emot?
- Att det ska bli onsdag!
15. Vad är 15?
- ett nummer
16. Vilken skostorlek har du?
- 39
17. Vill du klippa dig?
- nej nyss gjort de, vill inte ha kortare
18. Är du över 25?
- nej nej
19. Pratar du mycket?
-
vissa kan tycka det =P
20. Kollar du på O.C.?
- nej
21. Har ditt namn ett "x" i det?
- nä
22. Känner du någon som heter Steve?
- nej
23. Hittar du på egna ord?
- ibland, rap-nödig tex =)
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
- nja kanske, kanske inte
26. Vad har du för mobil?
- en samsung
27. Vem ringde du sist?
- Andreas <3
28. Biter du på naglarna?
- ja tyvärr
29. Har du lockigt hår?
- Lite självfall
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
- takida
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
- Ingen
32. Hur många gånger har du svurit idag?
- för många!
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
- Vilket ord andvänder jag inte ??
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

- nej
35. Ska du jobba imorgon?
-  nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
- Andreas
37. Vad borde du göra nu?
- Sova!!!
38. Har du något smeknamn?
- Steffi, Steff, Stefan m.m
39. Sover du mycket?
- nja det går i omgångar
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
- Kommer inte ihåg
41. Vad ska du göra på lördag?
- Hälsa på Bea, Kolla igenom en massa bebis kläder m.m
42. När var du ute sist?
- ett tagsen
43. Har du gråtit idag?
- nej
44. Är du en glad person?
- JA =D
45. Har du roligt nu?
- sådär ;)
46. Vad äter du helst?
- MAT
47. Vem var du med sist?
- Med mamma
48. Vad heter din mamma?
- Carro <3
49. Vad är hela ditt namn? 
- Anna Stefanie Wilje
50. Tycker du om någon just nu?
- Tycker om många, Men älskar mina pojkar som är hemma i s-vall!
(Andreas och Kompis)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0