Naturgodis

Har köpt en påse med naturgodis idag, det är super gott! Ska snart börja med maten, vet inte riktigt vad jag tänkte göra men det lutar å falukorv/köttbullar och stuvade mackaroner. Jag ska äta falukorv och andreas får köttbullar eftersom han inte tycker om falukorv.. Lite konstigt tycker jag för falukorv är ju jätte gott =)
Men smaken är som baken, delad!

Bebisen ligger å sparkar på någonting i min kropp som gör ont! eller inte ont men det känns obehaglit iaf.. Men jag är bara glad att den ligger å sprattlar å förbereder sig för världen utanför magen. Bli Lycklig varje gång den rör sig. Vår älskade lilla Bebis är ju 27 veckor gammal nu =) Ett tag kvar men den får gärna stanna där inne ett tag till, tror inte riktigt jag är beredd på att den ska komma ut nu.. Puss på dig bebisen, vi ska gosa så mkt när du kommit ut <3<3 Älskar dig redan hur mkt som helst! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0