Mitt år 2010

Januari-mars: Så Gjorde jag nog inget speciellt jag jobbade å kände mig allmänt tjock och var väldigt nöjd över min lilla kula jag hade fått.
April: Så for vi ner till Ullared och jag hade skit roligt! Jag å Linda vaggade fram där väldigt tjocka om magarna ;) och många lyckade inköp blev det. Jag och Andreas flyttade även in i vårt hus.
Maj: ibörjan av maj så höll jag mest på att stöka omkring i huset å donade så de skulle vara fint tills lillen skulle komma och nu var jag jävligt tjock! Den 24 maj så kom vår underbara dotter Nomie till världen.
Juni: spenderade jag mesta dels hemma å myste med mitt lilla hjärta, Nomie fick även två kompisar då Jenna å Elma kom till världen också.
Juli: tog jag å Malin en liten Road trip med bebisarna till Åsele marknad.
Augusti: då blev det dop för Jenna, Jag och Nomie hade en liten mini semester uppe i norrfällsviken. Jag fick även en fri kväll då jag, Sofia och Li åkte Ådalen 3 och hade en liten Tjej kväll.
September: stod mest för förberedelser inför Nomies dop den 18de vi skrev även på faderskaps papprena så Andreas blev "Pappa" på riktigt åt Nomie.
Oktober: tog jag å Nomie bilen ner till mamma och myste där nere. Vi blev även bjudna på Elmas dop vilket även var ett överrasknings Bröllop Svenne å Linda slog på stort å blev Herr och fru Östling!
November: kände jag mig redo att börja jobba lite smått så jag tog på mig lite små pass för att känna på hur det gick att Jobba. Det gick super å jag fick komma ut å träffa lite folk!!
December: är den månad de händer mest för mig då både jag och Andreas fyller år. Nomie firade även sin första Jul. Visst hon var mer intresserad av pappret å snörena än själva innehållet men hon fick jätte mkt fint!
GOTT NYTT ÅR!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0