Kräksjukan är hemsk! Idag så har jag inte ...

Kräksjukan är hemsk! Idag så har jag inte gjort mkt.. Spytt mellan 05.00-11.30 andreas kom hem vid 12 då gick jag å la mig i sovrummet och sov till 16 va vaken då en timma sen sov jag en timma.. Så jag har inte gjort mycket idag.. Men nu mår jag betydligt mkt bättre och har fått i mig en liter blåbärs soppa och några glas avslagen cola.. Och självklart en MASSA vatten då jag kom till stadiet att bara spy galla, spyr hellre vatten än galla .. usch vad äckligt inlägget blev nu men va fan de är äckligt att va sjuk!

Postat av: Anki

Nämen nej!:( Jag som skulle komma förbi dig i morgon och fira dig såhär lite efterskott.... Har ju en lite present till dig!:) Krya på dig gumman!<3 KRAM!

2010-12-20 @ 00:17:44
URL: http://angelicaankinaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0