Julafton

Sitter just nu i ljuset av Julgranen, Dagen har varit Underbar m. stort U! Klapparna är öppnade, Julmaten är äten och allt är undan städat! Orkade inte vänta med städningen tills imorgon/idag så jag gjorde den på engång nu när alla har gått och lagt sig. Väldigt skönt att ha det gjort så kan jag bara njuta va de timmar jag får vara med Mamma, Daniel, Philip å Sebben i morgon innan de åker ner över mot e-tuna.
Vi har fått jätte fina saker både jag, andreas å nomie är jätte nöjda! tror att de andra oxå är jätte nöjda med deras julklappar.
Det var så mysigt att få ha Pappa här på Julafton, hoppas att han hade trevligt trots tråkigheterna som har hänt de senaste dagarna, Jag har försökt att inte tänka på det så mkt för att klara av julen utan att bryta ihop och det har jag klarat men bakslaget kommer vell snart skulle jag tro nu när jag slappnar av, men nog om tråkigheter.
Hoppas alla har haft en jätte bra Julafton och jag önskar alla en God fortsättning!!!
På söndag så ska jag iaf ut å slåss med alla andra på Rean ;)
GOD JUL!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0