Jag vill bo i dom!!

Jeans å snygga leggins i all ära men jag vill bo i mina pyjamas byxor!! Fick ett par jätte härliga pyjamas byxor av mamma i födelsedags present å jag vill bo i dom! eller rättare sagt gör jag nästan de, de är så jävla sköna!
Imorgon äre nyår! Tror jag ska lägga ett eller två nyårs löften men jag säger inte vad de är för då kommer ni veta när jag bryter mot dom.. Haha jag har get mig själv men massa löften men de håller i en vecka sen så är de som bort blåsta. Jag har ingen självdisciplin! Hur får man de?? Avundas verkligen de som har självdisciplin, de som har viljan att kunna stå på sig själv.. Men jag är svag jag tänker alltid men de är bara en gång de gör inget, det är bara en godis det gör inget å så är jag fast!! å tillbaka på ruta ett.. Jag kanske ska lova mig själv att försöka få bättre självdisciplin på nyår?? Nä nu är min lill jenta sur så jag måste kila hej svejs!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0