25 December

Eftersom jag städa igår så slapp jag de idag SÅ skönt. Idag har jag inte gjort mkt nytta. Både jag å Nomie var helt slut körda efter gårdagen så vi har nästan sovit hela dagen men det var härligt att få sova lite för engångsskull samtidigt som Nomie sov. Efter att vi sovit hela dagen så gjorde vi oss i ordning för Julbord hemma hos Andreas Farmor och det var super gott!
Imorgon blir det REA!! + att jag ska åka och köpa min/andreas födelsedags present/julklapp imorgon oxå. Vi sket i att handla något till varandra när vi fyllde år och ingen julklapp heller då vi bestämde oss för att köpa ett WII istället! Som jag har längtat efter detta spel! Har velat haft det jätte länge, men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge. Hoppas bara att bästa Sofia joinar oss imorgon på birsta så jag slipper slåss själv med alla galna människor där ute!
Nu ska jag röjja lite sen ska jag sova! God natt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0