Valborg

Idag så vaknade jag av att en liten bebis hade hicka i min mage, känns hyffas underligt när den har hicka.. Stackarn de är ju jobbigt att ha hicka. Hela magen bara rycker. <3

Jag och kompis tog oss en sväng upp till Indal idag med, vi var och hälsade på min kära pappa! Han bjöd på fika och te. super gott! Kompis mår inte så bra idag för inatt så har han ätit upp ca ett kg socker som jag glömde framme på bordet igår kväll när sofia var här och fikade. Fick se hennes nya pärla oxå. Super fin!

Kvällen kommer att spenderas hemma hos Svenne och Linda. Det blir mysigt =) Vi ska äta middag där och bara umgås. Det går inte att fira in våren bättre än i goda vänners sällskap! =)

GLAD VALBORG PÅ ER ALLA! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0