Ullared

Tänkte berätta lite om våran tripp till Ullared!!

 På vägen ner stötte vi på en liten snö storm, det gick 50 km/h på E4:an

 Men efter regn kommer solsken, NÄSTAN FRAMME!!

 Äntligen framme!! vi kom ner i sådan bra tid så vi var ju tvugna att kolla in sortimentet redan på torsdagen..

 och vi kom ut med lite saker redan efter typ en timme!

 På fredagen så står vi väntans fulla och shopping sugna i kön!

 Kön utan för Gekås på fredagen

 Våra Shopping vagnar =)

 Här är lite av sakerna som fick följa med mig hem! Detta är bara Bebis saker. Är super nöjd med mina inköp!

På lördagen så gick vi en sväng på morgonen men efter ett tag så blev det SÅ mkt folk att man inte kunde gå nästan så vi bestämde oss för att åka hem redan då, utan att säga något till våra respektive! Så kl 12 så bara det av hemöver mot Sundsvall..
vid 10 på kvällen så ringer jag till Andreas och frågar vad han gör.. Han var hoss Steffanson och han undrade om jag hade hittat Teckning för på campingen i ullared kunde jag knappt prata i telefon. Ja svarade jag å vet du vart tecknigen är?? frågade jag. Nä?? Teckningen är i Njurunda! (alla as garvar!) Så du måste hämta mig på shell om tio minuter.. A visst svarar han å säger att han ska åka snart.
Vi kommer till shell men ingen andreas finns i sikte.. Börjar bli lite smått nervös, trodde han mig inte?? Ringer igen och han är kvar hos Steffanson. Han trodde inte på mig men då så komman iaf efter tio minuter..

Sorry alla små fjortisar som skulle hem på fest hos oss den kvällen men THE BOSS kom hem lite tidigare ;) HAHA

TACK TJEJER FÖR EN SUPER DUPER TREVLIG HELG!!

Postat av: Linda

Tack själv...sååå roligt och fina grejer du köpte!!!

2010-04-27 @ 14:34:59
URL: http://linduzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0