Som Fisken i Vattnet

Så mkt trivs jag i vårat nya hem! Har börjat fått ordning på det mesta nu och har lite koll på vad grejerna är. Igår så packade jag upp alla påslakan och handdukar m.m. sedan har jag eldat i våran öppna spis har eldat lite kartonger och tidningspapper men efter ett tag så blev det så jäkla varmt så jag visste inte riktigt vad jag skulle tavägen =P

Alla verkar kläcka ur sig ungar nu! Det ploppar ut beisar till både höger och vänster, Jag är super glad för deras skulle men jag börjar längta så mkt efter min egna bebis! Det är både med Längtan och lite Skräck som jag ser framemot förlossningen!

Åsa-Nisse Jag Längtar efter dig <3<3

Postat av: pernilla

Tack så mycket!

2010-04-07 @ 09:11:07
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0