Onsdag och sol

Ja än så länge är det sol men kl är ju bara 8 på morgonen så det hinner nog ändras innan dagen är slut. Idag så står det städning på schemat. Roligt värre eller så inte men det är en sådan där grej som måste göras =) Fint blir det ju iaf n'r det är klart.

Igår så var jag och andreas ute och krattade en massa eller andreas krattade och jag gick och lullade på och kollade på olika saker på tomten. Andreas krattade så mkt att krattan gick sönder så den ska jag åka och lämna tillbaka för vi har bara haft den sen i söndags så den ska inte gå sönder än tycker jag.

Nä nu ska jag ta och platta håret för att se hur resultatet blev efter slingningen igår. Andreas var så snäll som hjälpte mig med slingorna bak på huvudet, där det är så svårt att ta själv =) tycker så mkt om mitt <3


Herr överholm som aldrig vill va med på kort <3<3<3

Postat av: Ida-Marie

jag gillar att vi har samma design på bloggen :D:D fast jag har bytt min bild dock :)

2010-04-28 @ 10:48:06
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Hehe ja jag kopierade dej lite grann ;)

2010-04-28 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0