8 April - Torsdag

Ligger för tillfället och jäser lite på soffan efter frukosten till filmen fucking åmål, har sett den en miljard ggr men jag tröttas aldrig ut =P Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Ska nog bara vara hemma och tråka. Jag Kanske försöker mig på att baka nått.. Kanelbullar? hmm.

Igår så åkte jag å Magen till Granlo för ett barnmorske besök, Det gick bra och magen växer precis som den ska men till skilland från förra gången så låg lilla åsa-nisse med huvudet uppåt.. Men det är ju några veckor kvar så den hinner nog att snurra runt och lägga sig neråt åt rätt färd riktning =) Men har den inte gjort det innan vecka 37 så skulle vi vända på Åsa-nisse =)
De känns allt mer när Åsa-nisse rör sig där inne kan förstå att det börjar bli lite trångt där inne nu. Nu känner man bebisen nästan hela tiden då den är vaken. Det ska jag säga er, det är världens bästa känsla!! <3<3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0