Måndag

Hello =) Idag har jag bara bara latat mig! mycket mysigt, var ledig idag från jobbet så de va jätte skönt. I går så jobbade jag dubbel pass, 10 timmar skulle de ha varit me nde blev inte riktigt så, Eva min kära kollega var tvungen att åka till sjukan och ingen kunde taöver hennes pass så lilla Stefanie fick stanna kvar tre timmar till och Stänga lilla macken. Men det gick bra, 13 timmar 10 timmar de är ju skit i samma =) Idag har kompis lärt sig Tack och Ligg han har oxå haft ett äventyr på vardagsrumsbordet medans matte låg och vilade=sov ;) och ätit upp alla Bea-sås som var i kastrullen.. HMM kompis du gör så jag får gråa hårstrån!!!!
Snart ska Jag och Hjärtat gå och sova, han ska snö röjja i natt så jag blir själv =( de vill jag inte men jag har nog inget val tyvärr. Ska ligga och mysa med han och gosa in mig i hans famn bara för att jag älskar honom så mycket!!!!

GOD NATT


 

Bea Jag saknar dig, jag önskar du var här med mig. jag älskar dig sis <3

None
R I P Beatrice Wilje



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0