Långans jäkla tråkigt

Idag är en dåndär LÅNG LÅNG dag imorse så var jag pigg, så jag började dagen med att städa hela våt lillla hus, Damma, torka, dammsuga, skura och allt sånt.. efter det så gick jag och kompis ut på en liten promenad å sen var vi ute en stund och lekte i snön. Det var iaf roligt =) Efter att ha legat och latat mig på soffan så kom äntligen andreas hem! Vi eller snarare jag lagade pannkakor till middag och dom blev faktiskt super goda om jag får skryta lite =P Efter att vi ätit vår väldigt avangserade middag så gäste vi lite på maten och sen åkte andreas i väg och spela hockey så då var jag ensam hemma åter igen TRÅKIGT! Så jag for på Gärde och tvätta bilen tom surra lite med Anna och Peter åkte jag å kompis på en lite tur igenom staden på vägen hem till Töva, de var sig lik.. Väl i Töva svängde vi förbi planen och kollade på när älsklingen spelade =) och nu så sitter jag här .. och se på Tusan Nu kommer Hjärtat innan för dörren!
Puss HEJ!


ANDREAS JAG ÄLSKAR DIG!


En bild från idag
khdkg 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0