En ny vecka

Ja herre gud vad tiden går fort! Nu är det vecka 5 redan, tyckte det precis var nyår! Jag hinner värkligen inte med!
Igår jobbade jag, öppnade på macken det var inte riktigt min dag, först var jag sen till jobbet sen när jag skulle öppna grinden så vart de krångel samma när jag skulle baka de gick skit allting sen så spillde jag ut en mugg vatten som stod på bänken hmm då börja jag fundera på om jag skulle åka hem! Sen var de ju skit mycket snö eftersom kjell inte hunnit skottat än så kunderna klagade på de, men vad ska jag göra åt saken? Jag kan inte göra nått! Äh skit samma. Hatar sur gubbar iaf! Ikväll ska jag jobba igen, hoppas att det går bättre då! =P


Andreas Jag älskar dig gubben! Du är det underbaraste som någonsin hänt mig!
I mitt hjärta har du en given plats, Utan dig skulle jag nog inte klara mig! 
Jag älskar dig Hjärtat!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0