Åka, åka brumbrum

Ja idag har det blivit en bit i bilen, men det gör inget för jag bara älskar att köra bil! det är så underbart, helst när det går fort . Jag bara älskar det! Var upp till pappa jocke en sväng och slängde allt skräp som jag hade i hallen i containern, jatte bra! för nu är det utstädat! sen var jag till macken på Gärde och köpte spolarvätska för det var helt finito i bilen inte en lite droppe fanns kvar =P efter att bilen fått druckit i sig lite fönsterrengöring så åkte jag på ica maxi i birsta och stor handlade, fy tusan vad stort det är där, jag går typ vilse där och hammnar alltid på ställen där jag redan har varit! hihi det är ganska spännande å se om man hittar ut igen.. Blev en massa massa god och relativft nyttig mat å det är bra =)
I
går kväll fick jag med mig älsklingen ut på en liten prominix =) det var skönt att få röra på sig lite, tror till och med att andreas tyckte det oxå trots att det är så TRÅKIGT.. Å det är tråkigt att gå om man är själv annaras tycker jag att det är ganska mysigt! Imorgon ska jag jobba 16-24 men innan det blire lite skoter åkning =) hihi längtar redan det är ju så roligt att åka skoter ! Nu sitter jag å andreas och väntar på att Sofia ska ringa vi ska dit å fika en sväng när de har kommit hem =) det var länge sen så vi måste få snacka lite skit =P


Andreas jag älskar dig mer och mer för varje dag som går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0