6 månader

Idag har jag och andreas varit tillsammans i 6 månader, tiden går så jäkla fort jag vet inte ens om jag hinner med själv, så fort går det. igår var vi på maskinrings fest, de var faktiskt väldigt roligt, de flesta blev väldig på snusen hehe även jag =P dansade med min gudfar oxå han var riktigt duktig på att dansa. Kompis fick vara hemma hos svärfar och svärmor =) de tycker om att ha honom så de är jaääte bra , kompis gillar att vara där oxå och de är jätte bra för anars skulle de inte kännas så kul att lämna bort honom.. Kl 6 ikväll ska jag se på andreas när han åker skridskor om inte isen är för dålig, jag och kompis ska ut och gå då om de inte är alldeles för mörkt men de hoppas vi att de inte är =)

Älskade Bea! jag saknar dig så otroligt mycket! nu efter jul och under jul har de de varit jätte jobbigt! jag saknar dig så otroligt mycket. jag önskar jag hade fått fler underbara minnen med dig, men de minnen jag fick förvara jag hårt och säkert i mitt hjärta! Jag är älskar dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0