Vardagar är långa

Ja jag har konstaterat att vissa vardagar iaf är väldigt väldigt LÅNGA ! ibland går dom jätte fort men i vissa stunder går dom så långsamt! Idag är det en Lågsam dag.. När man inte har några planer för dagen så går alltid tiden jätte sakta!
Igår fick jag ganska mycket gjort, var först inne i stan, gick och sola en sväng, jag säger bara det Räka =P Andreas skrattade gott när jag visade honom min gris rosa hud =P hihih men den bjuder jag på älskling!
Efter det var jag på Birsta, Köpte ett nytt koppel till kompis för det andra var ju bort men jag hittade det sen! Så klart, när man köpt ett nytt! In handlade även lite tuggben och ett reflexhalsband så han syns när vi är ute och går på kvällen! Sen blev de lite anna  småt och gott från Boom och Ikea. Jag bara älskar Boom! Jag vill ha ALLT!

Ikväll Blir det en massa jobb, stänger på macken ikväll! Det är mysigt tycker jag, så länge det är varmt där inne =) hoppas att det inte kommer in nå drygon! Jag orkar inte det!
Nä nu ska jag gå och vila en sväng, är dö trött.. Får se om kompis joinar mig, eller om han vill leka som vanligt!


♥♥♥
Älskade Andreas Du är så himla underbar, Jag trivs så otroligt bra med dig! Du gör mig glad och Lycklig!
Du är en helt fantastisk människa och jag älskar dig över allt här på  jorden! Du är min andra Hälft!
Jag Älskar dig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0