Rump-nissar

Ja då var man äntlig hem kommen efter en relatift lång arbetsdag på 7 timmar, jobbade igår oxå 8 timmar. Har jobbat grymt mycket den här månaden. jag brukar ligga på 85 timmar men den här månaden blir det 120 timmar! längtar så tills lönen kommer så man känner att det har varit värt allt slit.
Igår var det alla hjärtans dag. Vi fick en jätte mysig kväll, Sofia och Doglas var här på middag och kompis 
och doglas lekte. Yrväder tvåtusen! men det var väldigt trevligt! Tack för det vännen!
Ikväll bär det av till Linda och Svenne, Linda fyller år så man måste ju åka dit och gratta henne =) det blir trevligt.
Jag och totte sitter nu och ser på ronja rövardotter och skrattar på de söta rumpnissarna.. vi ska vell åka snart för andreas står i duschen! Go killen min, fy vad jag älskar dig gubben!!! Du är underbar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0